Klachtenprocedure

Klachtenprocedure

Wat als je niet tevreden bent?

Bij Hoezo-Kado v.o.f. doen we er alles aan om onze klanten tevreden te stellen. Toch kan het gebeuren dat je niet helemaal tevreden bent. In dat geval horen wij dit graag van je. Je kunt je klacht eenvoudig schriftelijk of per e-mail sturen naar klantenservice@hoezo-kado.nl.

Wij zien iedere klacht als een kans om onze communicatie, service en kwaliteit verder te verbeteren. Vermeld daarbij duidelijk je contactgegevens, zodat wij snel met je in contact kunnen komen.

Je ontvangt van ons binnen uiterlijk 7 dagen een inhoudelijke reactie op je klacht.


Klachtenprocedure

Wat als je niet tevreden bent?
Bij Hoezo-Kado v.o.f. willen we er alles aan doen om onze klanten tevreden te houden. Mocht je ondanks al onze inspanningen niet tevreden zijn, dan kan je schriftelijk of via e-mail info@hoezo-kado.de je klacht aan ons doorgeven.
Wij zien je klacht als een uitdaging en aanleiding om onze communicatie, service en kwaliteit te verbeteren!

Vermeld duidelijk je contactgegevens in de correspondentie zodat we met je in contact kunnen komen. Binnen uiterlijk 14 dagen zullen we een inhoudelijke reactie geven op je klacht.
Online geschillenbeslechting:
Link naar het online geschillenbeslechting platform van de EU: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Ons e-mail adres is: info@hoezo-kado.de
Wat is dit? Vink "Onthoud mij" om uw winkelwagen op deze computer te raadplegen, ook als u niet ingelogd bent.